Neem contact op

FAQ

1. Meest gestelde vragen
1.1. Rekent Doen verzendkosten aan?

Online winkelen en geen verzendkosten betalen? Dat kan bij Doen. Wij versturen gratis naar alle landen in Europa vanaf een bestelling van 25 euro. Je pakket ophalen kan natuurlijk ook gratis in onze winkel.

1.2. Wat is de levertijd van de bestelde artikelen?

96,3% van de artikelen die Doen aanbiedt zijn op voorraad in ons magazijn. Op de dag zelf of ten laatste de volgende dag wordt je bestelling op de post gedaan. Wanneer iets niet op voorraad is, krijg je binnen de 24 werkuren bericht. Levering naar Nederland duurt ongeveer 2 dagen met B-post. In België levert Bpost de dag na verzending.

1.3. Hoe kan ik betalen in de Doen webshop?

Je kan alle producten veilig betalen met Mastercard, Maestro, Visa, Paypal, Bancontact of Overschrijving. Betalingen kunnen ook gebeuren met I-Deal. Bij Doen kan je veilig online betalen met VISA of MasterCard. Doen heeft ervoor gekozen om uw online betaling te laten gebeuren via payment provider Icepay, een 100% beveiligde betalingsprovider. Kijk gerust eens op www.icepay.nl Nadat je je gegevens in het online bestelformulier ingevuld heeft, kan je de betaalwijze kiezen. Op dat moment wordt er een connectie gemaakt met het veilige betaalsysteem. Je dient de gevraagde gegevens in te vullen (naam kaarthouder, kaartnummer, vervaldatum, …). De creditcardmaatschappij controleert instant jouw gegevens en als alles in orde is wordt de betaling direct voltrokken. Wij ontvangen de bevestiging van je betaling binnen de minuut. Je kan er ook voor kiezen om via een overschrijving te betalen. Dan kies je bij de betalingspagina voor "betalen met overschrijving". Je krijgt van ons een bevestigingsmail met de betalingsgegevens. Je betaling moet ons bereiken binnen de 7 dagen, indien niet worden de artikelen terug online geplaatst. Voor alle betalingsmethodes geldt: vanaf het moment dat wij je betaling ontvangen hebben, kunnen wij je pakket verzendingsklaar maken!

2. Algemeen
2.1. Hoe kan ik me afmelden/uitschrijven voor jullie nieuwsbrief?

Onderaan elke nieuwsbrief staat een link waarmee je eenvoudig uitschrijft.

2.2. Is het assortiment in de webshop gelijk aan het assortiment in de winkel?

Nee, de webshop vertegenwoordigd ca. 70% van het assortiment in onze winkel. Het komt dus voor dat je producten in onze winkel ziet, die niet in onze webshop vermeld staan.

2.3. Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Je kan ons van maandag tot zaterdag 10:00 – 18:00 bellen of mailen en bezoeken in de winkel. 

Doen. het Gents kookmagazijn.
Brabantdam 48.
B-9000 Gent

Open  Ma-Za 10:00-18:00 | T  09 335 91 92 | E  doen.gent@gmail.com

W  www.doen-gent.be | FB /doen.gent | BTW BE 0827633494

 

 

2.4. Kan ik de artikelen van Doen ook bekijken/ophalen in de winkel?

Absoluut! We vinden het altijd fijn om onze klanten persoonlijk te ontmoeten. Geef ons een seintje als je je bestelling liever afhaalt en we zorgen dat alles keurig klaar staat zodat je geen tijd verliest.

2.5. Wat doen jullie aan service?

Slaap gerust op twee oren. Je gegevens worden niet aan derden ter beschikking gesteld tenzij dit noodzakelijk is voor de uitvoering van je bestelling (vb: Bpost).

2.6. Is mijn privacy beschermd?

Slaap gerust op twee oren. Je gegevens worden niet aan derden ter beschikking gesteld tenzij dit noodzakelijk is voor de uitvoering van je bestelling (vb: Bpost).

3. Bestelling
3.1. Kan ik mijn bestelling laten inpakken?

Ja hoor, gewoon even vermelden in het veld "opmerkingen" bij het plaatsen van je bestelling en het is zo geklaard! Wij halen onze beste kunsten naar boven om er een mooi cadeau van te maken.

4. Betaling
4.1. Hoe kan ik betalen in de Doen webshop?

Je kan alle producten veilig betalen met Mastercard, Maestro, Visa, Paypal, Bancontact of Overschrijving. Betalingen kunnen ook gebeuren met I-Deal. Bij Doen kan je veilig online betalen met VISA of MasterCard. Doen heeft ervoor gekozen om uw online betaling te laten gebeuren via payment provider Icepay, een 100% beveiligde betalingsprovider. Kijk gerust eens op www.icepay.nl Nadat je je gegevens in het online bestelformulier ingevuld heeft, kan je de betaalwijze kiezen. Op dat moment wordt er een connectie gemaakt met het veilige betaalsysteem. Je dient de gevraagde gegevens in te vullen (naam kaarthouder, kaartnummer, vervaldatum, …). De creditcardmaatschappij controleert instant jouw gegevens en als alles in orde is wordt de betaling direct voltrokken. Wij ontvangen de bevestiging van je betaling binnen de minuut. Je kan er ook voor kiezen om via een overschrijving te betalen. Dan kies je bij de betalingspagina voor "betalen met overschrijving". Je krijgt van ons een bevestigingsmail met de betalingsgegevens. Je betaling moet ons bereiken binnen de 7 dagen, indien niet worden de artikelen terug online geplaatst. Voor alle betalingsmethodes geldt: vanaf het moment dat wij je betaling ontvangen hebben, kunnen wij je pakket verzendingsklaar maken!

4.2. Ik heb betaald, maar geen bevestiging ontvangen. Wat nu?

Neem in dat geval contact op met ons. Wij kijken of de betaling goed ontvangen werd.

4.3. Zijn alle prijzen inclusief BTW?

Alle getoonde prijzen zijn inclusief BTW.

4.4. Het betalen met mijn creditcard lukt niet, hoe kan dat?

Het kan zijn dat je bepaalde informatie onjuist hebt ingevoerd. Controleer of alle verplichte velden juist zijn ingevuld. Het kan ook zijn dat je creditcard is vervallen. Controleer of de vervaldatum van je kaart niet verlopen is. Of wellicht is het kredietlimiet bereikt. Neem contact op met je bank om na te gaan of de toegestane aankooplimiet niet overschreden werd.

5. Verzending en levering
5.1. Kan ik een alternatief afleveradres kiezen?

Geen probleem. Wij verzenden je pakket naar het adres van jouw keuze. Geef dit aan tijdens het bestelproces door bij het invullen van je gegevens de optie ‘ander afleveradres’ te kiezen.

5.2. Wat is de levertijd van de bestelde artikelen?

95% van de artikelen die Doen aanbiedt zijn op voorraad in ons magazijn. Op de dag zelf of ten laatste de volgende dag wordt je bestelling op de post gedaan. Wanneer iets niet op voorraad is, krijg je binnen de 24 werkuren bericht. Levering naar Nederland duurt ongeveer 2 dagen met B-post. In België levert Bpost de dag na verzending.

5.3. Rekent Doen verzendkosten aan?

Online winkelen en geen verzendkosten betalen? Dat kan bij Doen. Wij versturen gratis naar alle landen in Europa vanaf een bestelling van 25 euro. Je pakket ophalen kan natuurlijk ook gratis in onze winkel.

6. Retour
6.1. Krijg ik mijn geld direct terug in de winkel als ik daar mijn retour inlever?

Om boekhoudkundige redenen moeten wij het geld terug storten en is het niet mogelijk om dit cash uit te betalen.

6.2. Ik wil iets retour sturen. Kan ik mijn bestelling afgeven in de winkel?

Dat is geen enkel probleem. Onder algemene voorwaarden, vind je de voorwaarden m.b.t. het retourneren van producten. Het voordeel van je bestelling retour brengen in de winkel is dat je geen verzendkosten betaalt.

6.3. Kan ik een artikel ruilen of retourneren?

Ruilen & retourneren is bij Doen geen probleem. Neem binnen de 14 dagen na ontvangst contact met ons op en we doen het nodige (zie ook verkoopsvoorwaarden).

Contact informatie

shop_title
Adres Brabantdam 48
Postcode 9000
Plaats Gent
Land Belgie
Telefoon 09 335 91 92
E-mail doen.gent@gmail.com